Predstavila vam bi rada kaj se da narediti z malo barve. Tortica je nastala za RD mojega sina, nečakinje in nečaka. Vsi praznujejo v roku enega tedna in potem je bila potrebna skupna torta. Nastalo je tole :


(motiv je sposojen, vem)

Vas zanima, kakšna je notri :

Že dalj časa je od tega, ko sem med brskanjem po internetu opazila mavrično torto, ki mi je dala mislit. Kar nekaj časa sem razmišljala kdaj in kako bi jo naredila. Torta je iz biskvita, ki ga razdeliš na enako količino delov (ne pozabite predhodno zvagati posode v kateri boste zmešali biskvit), en del bisvita obarvamo, nalijemo v predhodno pomaščen in pomokan model in spečemo. Vajo ponovimo tolikokrat, da dobimo mavrico. Med ohlajene plasti biskvita sem namazala masleno kremo z zmletim sadjem in pudingom. Barve in co. lahko kupite tudi tu.

Masleno sadna krema s pudingom:

250 g masla,
100-200 g sladkorja v prahu (po žeji),
malo ruma,
vanilij sladkor,
vanilijev puding – skuhan po navodilih na vrečki (lahko tudi drug okus),
zmiksane vložene marelice ali breskve (pol kozarca, pločevinke)

Maslo zmiksamo, da je kremast in rahlo spremeni barvo, dodamo počasi sladkor in miksamo vsaj 3-5 minut, počasi dodamo po žlicah skuhan ohlajen puding in še vedno miksamo, nato še po žicah zmiksano sadje. Nazadnje masi dodamo še rum in vanilij sladkor. S to kremo namažemo po plasteh torte. Kreme pride veliko.

Naj vam torta uspe !