Kot ponavadi je zmanjkalo sladkorja v nas in sem čisto na hitro naredila tele

piškotke :

Glavni pogoj je bil, da testo ne rabi počivat.

Testo naredimo takole (polovične količine):

75 g moke

ščep pecilnega praška

25 g sladkorja

1 vanilijev sladkor

1 rumenjak

40 g masla ali margarine

1 žlico vode.

IN še:

75 g marcipana

marmelado, ki jo imamo doma

sladkor v prahu

Zamesimo v gladko testo, če je preredko, dodamo še malo moke. Testo razvaljamo na 3,5 mm na tanko.

Jaz sem naredila večje in manjše kvadrate.  

Srednji kvadrat sem prišparala za marcipan. Piškote pečemo cca. 10-12 minut na 160C (ventilacijska pečica).

Pripravimo marcipan tako, da ga pregnetemo in vmešamo žličko alkohola po želji (lahko izpustimo). In razvaljamo na 3,5 mm na tanko.

Ohlajene kvadratke sestavimo skupaj tako, da na največji kvadrat namažemo marmelado (poljubno), nato položimo gor srednje velikosti kvadrat iz marcipana, marmelado in nazadnje še najmanši kvadrat. Posipamo s sladkorjem v prahu. Iz mase sem dobila cca. 25 piškotov.